مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 10:152021-07-06اقتصادي

واریز 100 میلیارد تومان به حساب ساکنان نوار مرزی کردستان


دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان از واریز 100 میلیارد تومان اعتبار کمک معیشتی به حساب مرزنشینان ساکن نوار 20 کیلومتری مرز خبر داد.

- ، علی خداویسی روز سه شنبه در جلسه کار گروه های تخصصی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان با اصحاب رسانه، اظهار کرد: ستاد مقابله با قاچاق ارز با هدف پیشگیری از قاچاق و حفظ منابع ملی کشور قدم برمی دارد.

وی افزود: بارها اعلام کرده ایم که ما در استان کردستان کولبرها را به عنوان قاچاقچی نمی شناسیم چرا که آنها در راستای تأمین معیشت خود این کار را انجام می دهند.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان اذعان کرد: کردستان یک استان قاچاق خیز نیست و ستاد مقابله با قاچاق استان مخالف این توصیف است در واقع اگر بتوانیم توسعه را به صورت پایدار در استان عملیاتی کنیم قطعاً امنیت نیز به وجود می آید.

خداویسی با اشاره به اینکه استان کردستان برای سرمایه گذاران یک استان امن است، اظهار داشت: ایستگاه های ایست و بازرسی در محورهای مواصلاتی استان یکی از دلایل مهم در ایجاد ذهنیت امنیتی بودن در میان سرمایه گذاران است که امیدواریم با اقدامات فرهنگی بتوانیم چهره استان را این گونه نشان دهیم که فاقد از قاچاق باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واریز 100 میلیارد تومان به حساب ساکنان نوار مرزی کردستان

واریز 100 میلیارد تومان به حساب ساکنان نوار مرزی کردستان