مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 10:152021-07-06اقتصادي

نامه دامداران به دفتر رهبر انقلاب


دامداران در نامه ای به دفتر رهبر انقلاب با اشاره به اینکه قیمت تمام شده تولید شیر خام حدود 8,500 تومان است، از خرید این محصول با نرخ مصوب دولتی 4,500 تومان گلایه کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، اتحادیه سراسری دامداران ایران در نامه ای به دفتر رهبر انقلاب با اشاره به اینکه قیمت تمام شده تولید شیرخام حدود 8,500 تومان است، از خرید این محصول با نرخ مصوب دولتی 4,500 تومان گلایه کرد.

به استحضار می رساند اتحادیه مرکزی تعاونی کشاورزی دامداران ایران تنها تشکل خصوصی در زمینه تولید شیر و گوشت کشور و نماینده یک میلیون و سیصد و پنجاه هزار دامدار است که در واقع در حدود 1200 شرکت تعاونی شهرستانی فعالیت می کنند و توسط 33 اتحادیه استانی زیرمجموعه اتحادیه مرکزی هستند.

چند سال است که قیمت تمام شده تولید شیر با روش علمی با لحاظ قیمت نهاده های دامی، هزینه های کارگری، استهلاک سرمایه و هزینه های آب، برق و انرژی محاسبه و به دولت تقدیم می شود ولی متأسفانه در حال حاضر قیمت اجباری خرید این تولید ارزشمند 4,500 تومان و قیمت تمام شده 8,500 تومان است.

اکنون که با مشکلات بسیار زیاد و عدیده اقتصادی به خصوص تأمین نهاده ها از جمله یونجه، کاه و سیلوی علوفه ای با قیمت 3 برابری و خشکسالی مواجه هستیم،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه دامداران به دفتر رهبر انقلاب

نامه دامداران به دفتر رهبر انقلاب