مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 09:202021-07-06سياسي

استفاده از ظرفیت نوبت عصر مدارس برای توسعه پژوهش سراها


وزیر آموزش وپرورش با تأکید بر این که همه دانش آموزان باید امکان استفاده از پژوهش سراها را داشته باشند، اظهار کرد: باید جریان فعالیت پژوهشی برای دانش آموزان تسهیل شود.

- وزیر آموزش وپرورش با تأکید بر این که همه دانش آموزان باید امکان استفاده از پژوهش سراها را داشته باشند، اظهار کرد: باید جریان فعالیت پژوهشی برای دانش آموزان تسهیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن حاجی میرزایی، در اولین جلسه شورای سیاست گذاری پژوهش سراهای دانش آموزی که با حضور سورنا ستاری؛ معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و برخی از اعضای شورای معاونان وزارت آموزش وپرورش برگزار شد، اظهار کرد: پژوهش سرا یک موقعیت یادگیری است و حق همه دانش آموزان است که از امکانات پژوهش سراها استفاده کنند و باید جریان فعالیت پژوهشی برای دانش آموزان، تسهیل شود.

وی بابیان این که توسعه پژوهش سراها به امکانات نیاز دارد، اظهار کرد: در بحث توسعه پژوهش سراها باید الگوریتمی در نظر گرفته شود تا توسعه کمی و کیفی پژوهش سراها را به طور همزمان به همراه داشته باشد.

وزیر آموزش وپرورش ادامه داد: دستاوردهای پژوهش سراها شگفت آور است و باید به عنوان یک تصمیم جدی، پژوهش سراها باهم شبکه شوند زیرا با روش های قدیمی نمی توانیم نتایج جدید و مطلوبی را به دست آوریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت نوبت عصر مدارس برای توسعه پژوهش سراها

استفاده از ظرفیت نوبت عصر مدارس برای توسعه پژوهش سراها