مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 07:252021-07-06دانش

درج امتیاز منفی برای مقالات نامعتبر علوم پزشکی/ اعلام مجازات تخلف پژوهشی


بر اساس دستورالعمل جدید ارزشیابی فعالیت دانشگاه های علوم پزشکی برای مقالاتی که به دلیل تخلف پژوهشی ابطال می شوند و یا در مجله نامعتبر منتشر شوند، - ، نشست مدیران ستادی معاونت تحقیقات و فناوری و معاونین تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی کشور با موضوع تشریح جزییات و تغییرات دستورالعمل جدید ارزشیابی فعالیت های تحقیقات و فناوری دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور برگزار شد.

در این نشست که به صورت مجازی برگزار شد، مدیران و دبیران تمامی مراکز، کمیته ها و برنامه های فعال در معاونت باحضور دکتر فرید نجفی معاون تحقیقات و فناوری در جهت رفع هرگونه ابهام به ارائه جزییات دستورالعمل جدید ارزشیابی فعالیت های تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی پرداختند و به سوالات مطرح شده از سوی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی در این زمینه پاسخ دادند.

دکتر محمدرضا منظم رییس دفتر توسعه فناوری سلامت ضمن قدردانی از دکتر نجفی جهت اهتمام و توجه ویژه وی در یکپارچه سازی سامانه ارزشیابی به ارائه توضیحاتی در خصوص دستورالعمل های محور فناوری پرداخت.

منظم گفت: ارزشیابی هر سال بر اساس داده های سال قبل انجام می شود زیرا برخی شاخص هایی مانند فروش در تیر ماه هر سال با ارائه اظهارنامه های مالیاتی احصاء می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درج امتیاز منفی برای مقالات نامعتبر علوم پزشکی/ اعلام مجازات تخلف پژوهشی

درج امتیاز منفی برای مقالات نامعتبر علوم پزشکی/ اعلام مجازات تخلف پژوهشی