مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 07:152021-07-06اقتصادي

توزیع داروی قاچاق در داروخانه های کردستان به صفر رسیده است


معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان گفت: هیچ توزیع داروی قاچاق در سطح مراکز عرضه دارو و کالاهای سلامت محور در استان کردستان وجود ندارد و بیشتر کشفیات مربوط به محموله هایی بوده که از خارج استان وارد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، عطاالله حیدری ظهر امروز در نشست خبری دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان با اصحاب رسانه که با حضور کارگروه های تخصصی کمیسیون مبارزه با قاچاق کلا و ارز استان برگزار شد، اظهار کرد: طی سال گذشته در حوزه مقابله با قاچاق کالاهای سلامت محور اقدامات بسیار خوبی انجام شده و اکثر کشفیات در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی از خارج از استان وارد شده و ما محل گذر بوده ایم.

وی افزود: هیچ توزیع داروی قاچاق در سطح مراکز عرضه دارو و کالاهای سلامت محور در استان کردستان وجود ندارد و بیشتر کشفیات مربوط به محموله هایی بوده که از خارج استان وارد شده است.

حیدری با ارائه آماری در مورد گشت و بازرسی های انجام شده در سطح عرضه توسط دانشگاه علوم پزشکی و مشترک با دستگاه های مختلف اظهار کرد: سال گذشته در مجموع بیش از 129 هزار بازرسی در سطح استان انجام شده است.

به گفته وی، در سه ماهه امسال 39 هزار و 734 مورد بازرسی در سطح عرضه برای مقابله با توزیع کالاهای قاچاق سلامت محور در استان انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع داروی قاچاق در داروخانه های کردستان به صفر رسیده است

توزیع داروی قاچاق در داروخانه های کردستان به صفر رسیده است