مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 07:052021-07-06ورزشي

«درمیان» زیر چتر مهربانی خیران قزوینی سیراب می شود


طرح ملی نذر آب در چهارمین سال متوالی در خراسان جنوبی اجرایی و خیران قزوینی این بار راهی شهرستان درمیان می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، طرح ملی نذر آب در تابستان 1400 برای چهارمین سال متوالی در مناطق کمترتوسعه یافته استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، خراسان جنوبی و کرمان که دچار مشکل کم آبی هستند، اجرایی می شود.

این طرح در راستای ارتقای سطح سلامت آب شرب و رفع مشکلات زیستی خانوار های این مناطق محروم توسط تیم های هلال احمر و همراهی مسئولان استانی امسال نیز جهت کمک رسانی به آسیب پذیرترین مناطق محروم و بحرانی خراسان جنوبی وارد عمل خواهند شد.

 براساس ارزیابی های انجام شده و هماهنگی های به عمل آمده در سال جاری تیم های پزشکی، درمانی، دارویی، معیشتی و فرهنگی هلال احمر قزوین در شهرستان درمیان استان خراسان جنوبی در قالب  طرح نذر آب 4 به منظور ارائه خدمات درمانی و معیشتی مستقر می شوند.

طرح نذر آب 4 هلال احمر قزوین در شهرستان درمیان خراسان جنوبی در زمینه درمان تیم های دندانپزشک، چشم پزشک، اپتومتریست، پزشک متخصص گوش، حلق، بینی و قلب، روانپزشک و پزشک عمومی به فعالیت می پردازد.

همچنین در زمینه زیستی، بسته های معیشتی، بهداشتی، لوازم التحریر، اسباب بازی، آب معدنی و آرد جهت پخت نان نیز چتر حمایتی خود را در مناطق محروم ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«درمیان» زیر چتر مهربانی خیران قزوینی سیراب می شود

«درمیان» زیر چتر مهربانی خیران قزوینی سیراب می شود