مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 06:552021-07-06حوادث

دو مصدوم در حادثه آتش سوزی در شهرک صنعتی شهرکرد


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد از وقوع حریق در یکی از شرکت های واقع در شهرک صنعتی شهرکرد خبر داد و گفت: این حادثه دو مصدوم بر جای گذاشت.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد از وقوع حریق در یکی از شرکت های واقع در شهرک صنعتی شهرکرد خبر داد و گفت: این حادثه دو مصدوم بر جای گذاشت.

عنایت الله راهنورد در گفت وگو با ایسنا از وقوع یک سانحه آتش سوزی در یک شرکت واقع در شهرک صنعتی شهرکرد خبر داد و اظهار کرد: این حادثه آتش سوزی از حدود یکساعت قبل آغاز شد و حدود 15 دقیقه گذشته حریق به طور کامل مهار شد.

وی با اشاره به اقدامات غیرقانونی این شرکت و علت این اقدامات در وقوع این حادثه، افزود: این سانحه، در اثر بی احتیاطی حین پر کردن کپسول های ال پی جی که بر خودروها نصب می شود، صورت گرفت، در ابتدا یک انفجار کوچک صورت می گیرد و در نهایت به خودروی حاوی چند کپسول بزرگ سرایت می کند، البته شرکت شهرک ها تذکرات لازم در خصوص رعایت نکات ایمنی را به کارخانه گاز مربوطه داده بود.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد مدت زمان عملیات اطفای حریق را حدود 20 دقیقه اعلام و بیان کرد: در این سانحه، دو نفر دچار صدمه شده و به مراکز درمانی منتقل شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو مصدوم در حادثه آتش سوزی در شهرک صنعتی شهرکرد

دو مصدوم در حادثه آتش سوزی در شهرک صنعتی شهرکرد