مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 06:402021-07-06سياسي

واگذاری املاک شهرداری بدون تصویب شورا ممنوع شد


اعضای شورای اسلامی شهر تهران با تصویب لایحه تعیین تکلیف املاک و اموال غیرمنقول واگذارشده شهرداری به اشخاص حقیقی و حقوقی شهرداری را مکلف کردند از این پس برای واگذاری املاک خود مصوبه شورای شهر تهران را دریافت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهاره آروین در سیصد و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران و در جریان بررسی لایحه تعیین تکلیف املاک و اموال غیرمنقول واگذارشده شهرداری به اشخاص حقیقی و حقوقی ضمن پیشنهاد جایگزینی ماده 12 گفت: همانطور که مستحضر هستید سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران در دوره های قبل با تغییر آیین نامه مالی و معاملاتی خود، املاک شهرداری تهران را بدون تصویب شورا و صرفا با تصمیم هیئت مدیره آن سازمان به اشخاص حقیقی و حقوقی واگذار می کرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در ماده 12 شهرداری موظف شده است آیین نامه اجرایی این مصوبه را ظرف مدت یک ماه تهیه و ابلاغ کند، برای اینکه مشکلات گذشته تکرار نشود پیشنهاد می شود متنی جایگزین متن این ماده شود.

در این متن جایگزین دو نکته مدنظر قرار گرفته است؛ یکی اینکه شهرداری برای واگذاری های بعد از این، آیین نامه ای تهیه کند اما چون بحث واگذاری حقوق عامه است، آن آیین نامه را به تصویب شورا برساند و دیگر اینکه در آیین نامه ای که شهرداری تهیه می کند نباید اختیار شورا برای واگذاری املاک س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری املاک شهرداری بدون تصویب شورا ممنوع شد

واگذاری املاک شهرداری بدون تصویب شورا ممنوع شد