مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 06:252021-07-06اقتصادي

ایجاد 11 واحد تولیدی با اشتغالزایی 800 نفر در شهرهای مرزی کردستان


معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان از ایجاد 10 واحد تولیدی تولید لوازم خانگی و یک واحد تولید سیگار در شهرستان های مرزی بانه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، پیمان الماسی پیش از ظهر امروز در نشست خبری دبیر و معاونت های کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان با اصحاب رسانه که با حضور کارگروه های تخصصی کمیسیون مبارزه با قاچاق کلا و ارز استان برگزار شد، اظهار کرد: هدایت، حمایت و نظارت وظیفه اصلی سازمان صمت در حوزه مقابله با قاچاق کالا و ارز است.

وی گفت: وظیفه سازمان صمت در زمینه پیشگیری حمایت از واحدهای تولیدی است و در این راستا پرداخت تسهیلات ارزان قیمت طی سال های اخیر را برای انجام اقدامات تاثیرگذاری در حمایت از تولید فراهم کرده است.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان از ایجاد 10 واحد تولیدی تولید لوازم خانگی و یک واحد تولید سیگار در شهرستان های مرزی بانه، سقز و مریوان طی سه سال اخیر با پرداخت تسهیلات به عنوان اقدام بسیار ارزشمند نام برد و گفت: این 11 واحد با سرمایه گذاری 60 میلیارد تومان زمینه ایجاد اشتغال برای 800 نفر را در مرزی ترین نقاط استان فراهم کرده است.

تولید 16 نوع لوازم خانگی در شهرستان مرزی بانه وی اذعان کرد: در حال حاضر 16 نوع لوازم خانگی در شهرستان مرزی بانه تولید می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 11 واحد تولیدی با اشتغالزایی 800 نفر در شهرهای مرزی کردستان

ایجاد 11 واحد تولیدی با اشتغالزایی 800 نفر در شهرهای مرزی کردستان