مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 06:252021-07-06ورزشي

گذشت 40 روز از ریاست عجیب رشیدی در دوچرخه سواری/ وقت پاسخگویی فرا رسید


رییس فدراسیون دوچرخه سواری گفته بود بعد از 40 روز، پاسخگوی جامعه دوچرخه سواری خواهد بود و این زمان فرا رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پنجم خرداد بود که محمود رشیدی در انتخاباتی که گفته می شد مهندسی شده، بر صندلی ریاست تکیه زد.

او که هیچ آشنایی با این رشته نداشت، همان زمان گفت که از جامعه دوچرخه سواری می خواهد که بعد از گذشت 40 روز وارد میدان شده و پاسخگو باشد.

اگر به روز بخواهیم حساب کنیم، 40 روز از زمان انتخاب گذشته اما او در این مدت نه تنها کار خاصی در فدراسیون نکرده، بلکه حتی نتوانسته فدراسیون جهانی را متقاعد کند که انتخابات هیچ شک و شبهه ای نداشته است.

دوچرخه سواری ایران در حال حاضر با چالش بزرگی روبرو بوده که آن هم عدم تایید انتخابات و به رسمیت شناختن رییس جدید آن توسط فدراسیون جهانی است.

نام رشیدی هنوز در سایت فدراسیون جهانی وجود ندارد و بعد از گذشت 40 روز هنوز فدراسیون برنامه ای برای حل این مشکل ارائه نکرده است.

رشیدی که قبل از انتخابات هم در فدراسیون به عنوان مشاور کار می کرد و از شرایط ساختمان جدید فدراسیون مطلع بود، در این 40 روز هنوز کاری صورت نگرفته و این سوال برای جامعه دوچرخه سواری وجود دارد که او که رابطه خوبی با مسئولان وزارت ورزش دارد، چرا فکری به حال تکمیل این ساختمان نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گذشت 40 روز از ریاست عجیب رشیدی در دوچرخه سواری/ وقت پاسخگویی فرا رسید

گذشت 40 روز از ریاست عجیب رشیدی در دوچرخه سواری/ وقت پاسخگویی فرا رسید