مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 05:552021-07-06اقتصادي

باندهای سازمان یافته هدف اصلی کمیسیون مبارزه با قاچاق کردستان است


دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان گفت: باندهای سازمان یافته هدف اصلی مبارزه با قاچاق است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، علی خداویسی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که با حضور کارگروه های تخصصی کمیسیون مبارزه با قاچاق کلا و ارز استان برگزار شد، اظهار کرد: هدف اصلی و اولویت کمیسیون در استان موضوع پیشگیری از قاچاق بوده است.

وی تصریح کرد: معمولا در استان به کرات عنوان کرده ایم ما در کردستان کولبران را به عنوان قاچاقچی نمی شناسیم اینها افرادی هستند که در راستای تامین معیشت اقدام به کولبری می کنند.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان افزود: اگر در راستای تامین معیشت این افراد اقدامات لازم انجام شود این افراد دیگر اقدام به کولبری نخواهند کرد.

وی با عنوان اینکه باندهای سازمان یافته هدف اصلی در مبارزه با قاجاق کالا و ارز است، گفت: برخلاف آنچه گاها در رسانه ها و فضای مجازی عنوان می شود، کردستان استانی قاچاق خیز نبست.

وی اضافه کرد: اگر بتوانیم توسعه پایدار را در استان عملیاتی کنیم و به معنای واقعی کلمه تحقق ببخشیم قطعا امنیت را به دنبال خواهد آورد.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان عنوان کرد: این ذهنیت که کردستان را به عنوان یکی از استان های ناامن معرفی می کنند باید برطرف ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باندهای سازمان یافته هدف اصلی کمیسیون مبارزه با قاچاق کردستان است

باندهای سازمان یافته هدف اصلی کمیسیون مبارزه با قاچاق کردستان است