مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 05:252021-07-06اقتصادي

مهاجرت معکوس با اجرای طرح هادی در روستاها


معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه اجرای طرح هادی نقش مهمی در توسعه روستاها دارد، گفت: در روستاهایی که طرح های هادی و عمرانی به خوبی نگهداری شده شاهد بازگشت افراد مهاجرت کرده هستیم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا شاملو پیش از ظهر امروز در حاشیه سفر به استان زنجان و بازدید از پروژه های عمرانی روستاهای شهرستان های خدابنده و همچنین نشست هم اندیشی مسؤولان استانی و شهرستانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اجرای طرح توسعه منظومه روستایی موجب تعامل و هم افزایی هرچه بهتر دستگاه های اجرایی در راستای توسعه پایدار و هدفمند روستاهای کشور می شود.

 معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه طرح توسعه پایدار منظومه روستایی فعالیتی فرابخشی بوده که نیازمند همکاری دستگاه های اجرایی است، عنوان کرد: منظومه های روستایی به عنوان طرحی که ماهیت یکپارچه و فرابخشی دارد، هم اکنون در استان زنجان نگهداری شده شاهد بازگشت افراد مهاجرت کرده هستیم و نشاط بیشتری در روستا ایجاد شده است.

 معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه برای پیشگیری از مهاجرت روستاییان باید به معیشت و اقتصاد مردم روستایی اهمیت داده و طرح های عمرانی را با توجه به نیاز مردم و مشارکت شوراها، دهیاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهاجرت معکوس با اجرای طرح هادی در روستاها

مهاجرت معکوس با اجرای طرح هادی در روستاها