مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 03:202021-07-05سياسي

وضعیت ذخایر کالاهای اساسی در کشور مناسب است


در حوزه کالاهای اساسی و قیمت های عمومی قرار شد دقت بیشتری در این دوره گذر صورت گیرد و خدای نکرده سوء استفاده ای صورت نگیرد.

- ، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در پایان نشست امروز استانداران سراسر کشور که در محل وزارت کشور برگزار شد، در جمع خبرنگاران به تشریح مباحث نشست پرداخت و گفت: در این نشست، گزارش استانداران از نحوه برگزاری انتخابات، وضعیت تامین کالاهای اساسی و انتقال تجربیات به دولت آینده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وزیر کشور با اشاره به تلاش ها و زحمات استانداران، فرمانداران و بخشداران سراسر کشور در برگزاری انتخابات 28 خرداد ماه سال جاری، گفت: در این جلسه با توجه به کار عظیم و بزرگی که وزارت کشور، استانداران و همه کارکنان وزارت کشور در همراهی، همکاری و همدلی با بقیه دستگاه های اجرایی اعم از نظامی، امنیتی، انتظامی، صدا و سیما، شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی در برگزاری چهار انتخابات در کشور داشته اند؛ از همه این همکاران، تقدیر و تشکر کردیم.

رحمانی فضلی با بیان اینکه در نشست امروز آخرین جمع بندی انتخابات را از زبان هر کدام از استانداران داشتیم؛ تصریح کرد: همه این گزارش ها و اقدامات مستند می شود تا در سالها و دوره های بعد انتخابات مورد استفاده قرار گیرد تا پی در پی، انتخابات های بهتری داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت ذخایر کالاهای اساسی در کشور مناسب است

وضعیت ذخایر کالاهای اساسی در کشور مناسب است