مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 03:002021-07-05اجتماعي

سهل انگاری کشتارگاه دام میبد و مخاطرات زیست محیطی


مدیر محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای یزد گفت: دفع غیربهداشتی فاضلاب کشتارگاه دام میبد و سهل انگاری این مجموعه، باعث ایجاد معضلات زیست محیطی در منطقه می شود.

- ایسنا/یزد مدیر محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای یزد گفت: دفع غیربهداشتی فاضلاب کشتارگاه دام میبد و سهل انگاری این مجموعه، باعث ایجاد معضلات زیست محیطی در منطقه می شود.

ناهید غلام نژاد با ابراز تاسف از نادیده گرفتن مکاتبات و اخطارهای متعددی که از سوی این شرکت به کشتارگاه دام میبد صورت گرفته است، افزود: فاضلاب این کشتارگاه از طرق غیر بهداشتی از جمله تخلیه به قنات و حمل فاضلاب با تانکر دفع می شود.

وی با بیان این که فاضلاب کشتارگاه ها حاوی مواد آلی، شیمیایی و آلودگی میکروبی بالاست، اظهار کرد: قسمتی از این فاضلاب از طریق کانال، وارد قنات مجاور شده و بدین وسیله فاضلاب، مسافت طولانی بدون هیچ تصفیه ای انتقال پیدا کرده و سطح وسیعی از منطقه را آلوده می کند.

غلام نژاد افزود: قسمتی ازاین فاضلاب هم توسط تانکرهای حمل فاضلاب، بارگیری و به مناطق نامعلوم منتقل می شود که این روش دفع نیزغیر بهداشتی بوده و معضلات و تبعات زیست محیطی فروانی از جمله آلودگی خاک منطقه و به تبع آن آلودگی منابع آب زیرزمینی را به دنبال خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهل انگاری کشتارگاه دام میبد و مخاطرات زیست محیطی

سهل انگاری کشتارگاه دام میبد و مخاطرات زیست محیطی