مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 23:102021-07-05سياسي

وزیر کشور: دولت جدید تا یک ماه آینده مستقر خواهد شد


رحمانی فضلی وزیر کشور با اشاره به اینکه در دوره گذار از دولتی به دولت دیگر هستیم؛ خاطرنشان کرد: در جلسه امروز پیشنهاد شد همه تجربیات مستند شود و آمادگی های لازم در انتقال این تجربیات وجود داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ وزیر کشور در پایان نشست استانداران با اشاره به استقرار دولت جدید تا یک ماه آینده، ابراز امیدواری کرد: ان شاءا.

دولت جدید با استفاده از تجربه مدیران فعلی به عنوان مشاورینی که آمادگی ارائه مشاوره دارند؛ بتواند در تحقق بخشی به مطالبات مردم و برنامه های خود استفاده لازم را داشته باشد.

دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در پایان نشست امروز استانداران سراسر کشور که در محل وزارت کشور برگزار شد، در جمع خبرنگاران به تشریح مباحث نشست پرداخت و گفت: در این نشست، گزارش استانداران از نحوه برگزاری انتخابات، وضعیت تامین کالاهای اساسی و انتقال تجربیات به دولت آینده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وزیر کشور با اشاره به تلاش ها و زحمات استانداران، فرمانداران و بخشداران سراسر کشور در برگزاری انتخابات 28 خرداد ماه سالجاری، گفت: در این جلسه با توجه به کار عظیم و بزرگی که وزارت کشور، استانداران و همه کارکنان وزارت کشور در همراهی، همکاری و همدلی با بقیه دستگاه های اجرایی اعم از نظامی، امنیتی، انتظامی، صدا و سیما، شورای نگهبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: دولت جدید تا یک ماه آینده مستقر خواهد شد

وزیر کشور: دولت جدید تا یک ماه آینده مستقر خواهد شد