مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 22:202021-07-05پزشكي

کانون طغیان کرونا در جنوب و جنوب شرقی کشور/ کمبود نیروی تخصصی در سیستان وبلوچستان


رییس کمیته کشوری اپیدمیولوژی و رییس گروه واکنش سریع کووید 19 وزارت بهداشت، ضمن تشریح وضعیت بیماری کرونا در پیک پنجم و همچنین شرایط استانهای جنوبی از جمله سیستان و بلوچستان، - گفت: متاسفانه در برخی مناطق سیستان و بلوچستان استقبال از واکسیناسیون علی رغم در اختیار بودن واکسن، ضعیف بوده و این نشانگر نگرشی منفی نسبت به واکسن در برخی از افراد است که باید اصلاح شود.

دکتر حمید سوری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه کانون طغیان کرونا در مناطق جنوب و جنوب شرقی ایران مشاهده می شود، گفت: اقداماتی برای کنترل این امر در حال انجام است.

واریانتی که اکنون در حال گسترش است واریانت دلتا یا کرونای هندی است که قدرت سرایت و انتقال بیشتری دارد.

لزوم کنترل مرزها و ترددهای بین استانی وی در ادامه تاکید کرد: تنها بخشی از شرایط فعلی به اقدامات وزارت بهداشت باز می گردد و مابقی خارج از حوزه اختیارات وزارت بهداشت است که از این دست موارد می توان به کنترل مرزها و جلوگیری از تردد غیرقانونی، کنترل تردد و سفر بین استانی، افزایش رعایت پروتکل ها و .

اشاره کرد.

نقش افراد پرنفوذ محلی در تشویق به واکسن و رعایت پروتکلها استقبال ضعیف از واکسن در سیستان و بلوچستان نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در استان سیستان و بلوچستان با اشاره به نقش افراد پر نفوذ محل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون طغیان کرونا در جنوب و جنوب شرقی کشور/ کمبود نیروی تخصصی در سیستان وبلوچستان

کانون طغیان کرونا در جنوب و جنوب شرقی کشور/ کمبود نیروی تخصصی در سیستان وبلوچستان