مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 14:002021-07-05بين الملل

نام نخست وزیر اروپایی و بن سلمان در لیست دشمنان آزادی مطبوعات


سازمان گزارشگران بدون مرز امروز، دوشنبه از درج نام ویکتور اوربان، محمد بن سلمان و 34 رییس جمهوری و نخست وزیر در لیست دشمنان آزادی مطبوعات خبر داد.

- نام نخست وزیر اروپایی و بن سلمان در لیست "دشمنان آزادی مطبوعات" سازمان گزارشگران بدون مرز امروز، دوشنبه از درج نام ویکتور اوربان، محمد بن سلمان و 34 رییس جمهوری و نخست وزیر در لیست "دشمنان آزادی مطبوعات" خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت خبرگزاری شفق نیوز، این سازمان در بیانیه ای اعلام کرد، از زمان روی کار آمدن ویکتور اوربان نخست وزیر مجارستان و حزب محافظه کارش فیدس به قدرت در سال 2010 فضای رسانه ای مجاری به تدریج تحت سلطه آنها قرار گرفته است.

طبق این بیانیه، شبکه های خدمات عمومی پخش رسانه ای در دست شرکت دولتی (ام تی وی ای) است که همچنین شامل تنها خبرگزاری مجارستان (ام تی آی) می شود.

از تابستان 2016 رسانه ها به تملک دوستان تاجر اروبان درآمده اند.

براساس گزارش سازمان مذکور، در پاییز 2018 حدود 500 شرکت رسانه ای نزدیک به دولت مجارستان در شرکتی هلدینگ ادغام شدند تا به شکل مرکزی در انتشار گزارش هایشان هماهنگ شوند.

لیست دشمنان آزادی مطبوعات همچنین شامل 37 رییس جمهوری و نخست وزیر است که دست به سرکوب بارز و ظالمانه علیه آزادی رسانه می زنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام نخست وزیر اروپایی و بن سلمان در لیست دشمنان آزادی مطبوعات

نام نخست وزیر اروپایی و بن سلمان در لیست دشمنان آزادی مطبوعات