مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 13:302021-07-05اقتصادي

«سالک» معضلی در دامغان/اختصاص5درصد اعتبارات دهیاری های سمنان


مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان با بیان اینکه پنج درصد بیماران سالک ایران در دامغان هستند، گفت: این بیماری به معضلی برای این شهرستان بدل شده است.

- ، مهدی صمیمیان بعد از ظهر دوشنبه در نشست مقابله با بیماری سالک در استانداری سمنان با بیان اینکه پنج درصد جمعیتی که در کشور به بیماری سالک دچار هستند در شهرستان دامغان سکونت دارند که این مهم بسیار حائز اهمیت بوده و نیاز به توجه جدی دارد، ابراز داشت: تقریباً پنج درصد از بودجه دهیاری ها برای امر آموزش اختصاص یافته که از این میزان بالغ بر 50 میلیون تومان را برای آموزش در حوزه مبارزه و مقابله با بیماری سالک در استان اختصاص دادیم.

وی با بیان اینکه 14 روستا در شهرستان دامغان دهیاری نداشتند که با صدور مجوز توسط وزیر کشور، تمام روستاهای شهرستان دامغان دارای دهیاری شدند، افزود: از محل بودجه دهیاری های جدید نیز اعتباری برای مبارزه و مقابله با بیماری سالک در نظر گرفته خواهد شد.

پساب ها ساماندهی می شوند مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان با بیان اینکه از محل بودجه روستاهای فاقد دهیاری نیز می توان برای این مقابله با سالم کمک گرفت، ابراز داشت: پتانسیل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) نیز از دیگر مواردی در استان است که می توان به منظور پیشبرد بهتراهداف، برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سالک» معضلی در دامغان/اختصاص5درصد اعتبارات دهیاری های سمنان

«سالک» معضلی در دامغان/اختصاص5درصد اعتبارات دهیاری های سمنان