مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 10:302021-07-05سياسي

دلیل خاموشی های اخیر از زبان وزیر کشور


رحمانی فضلی وزیر کشور عامل خاموشی های اخیر را خشکسالی و خاموش شدن برخی نیروگاه های آبی عنوان کرد و گفت: «اگر قرار است خاموش باشیم طبق برنامه ریزی ها و با آگاهی مردم باشد».

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ وزیر کشور گفت: طبق گزارش ها عوامل خاموشی های اخیر، خشکسالی و خاموش شدن برخی نیروگاه های آبی ماست که در واقع در جلسه مطرح شد و اگر قرار است خاموش باشیم طبق برنامه ریزی ها و با آگاهی مردم باشد به ویژه در بحث اهمیت تامین برق در جنوب کشور مباحثی مطرح شد که اکنون گرمای بیشتری دارد.

عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی، افزود: در مرحله گذار (از دولت فعلی به دولت آینده) هستیم و در جلسه امروز بررسی کردیم که در مرحله گذار به دولت جدید در بحث تامین کالا های اساسی اطمینان داشته باشیم که مشکلی پیش نخواهد آمد و اکنون هم هیچ مشکلی در تامین کالا های اساسی نداریم.

وی گفت: همچنین در جلسه امروز در بحث ترخیص کالا ها توضیحاتی ارائه شد تا پیگیری های ترخیص کالا تسریع شود و بتوانیم فضای کنونی جامعه را در آرامش نسبی مناسب قرار دهیم.

وزیر کشور افزود: همچنین در جلسه امروز درباره خاموشی های برق نیز توضیحاتی داده شد که طبق گزارش ها عوامل این خاموشی، خشکسالی و خاموش شدن برخی نیروگاه های آبی ماست که در واقع در جلسه مطرح شد و اگر قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل خاموشی های اخیر از زبان وزیر کشور

دلیل خاموشی های اخیر از زبان وزیر کشور