مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 09:552021-07-05اجتماعي

سند تحول بنیادین در گیلان اجرایی شود


استاندار گیلان با بیان اینکه باید تمهیدات لازم در خصوص نیاز کلاس ها به معلم اندیشیده شود، گفت: باید نیاز کلاس های درس، پیش بینی دقیق شود تا کلاسی در آغاز سال تحصیلی بدون معلم نباشد.

- گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ارسلان زارع ظهر امروز در جلسه شورای آموزش وپرورش گیلان در سالن اجتماعات الغدیر استانداری با بیان اینکه دکتر محمد معین یک افتخار ملی در بلندای تاریخ جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: حاصل تلاش های دکتر محمد معین به عنوان پدر فرهنگ فارسی در همه کلاس های درس، پژوهشکده ها و آموزشکده ها، مرجع و الگوی معلمان، دانش آموزان و دانشجویان است.

وی با اشاره به کاهش آسیب به حوزه آموزش کشور در دوران دانست و بیان کرد: علیرغم وارد آمدن برخی آسیب های ناشی از کرونا به نظام تعلیم و تربیت، برقراری پیوند بیشتر مدرسه و خانواده، یکی از اهداف تعلیم و تعلم را محقق ساخته است.

وی با اشاره به نقش آموزش وپرورش در پرورش جوانان و آیندگان کشور بیان کرد: آموزش وپرورش نهادی است که با مشارکت خانواده ها به عنوان یک رسالت خطیر، اساسی ترین سرمایه گذاری برای آینده جامعه و ساختن ایرانی عزتمند و با اقتدار را رقم می زند.

رییس شورای آموزش وپرورش گیلان آموزش از بستر فضای مجازی را جایگزین جامعی برای آموزش حضوری ندانست و بیان کرد: ضرورت اقناع سازی والدین دانش آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند تحول بنیادین در گیلان اجرایی شود

سند تحول بنیادین در گیلان اجرایی شود