مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 07:402021-07-05سياسي

وزیر کشور: خاموشی ها با برنامه و اطلاع قبلی باشد


از روزی که رییس جمهوری منتخب رای می آورد تا 12 مرداد که تنفیذ و فردای آن، تحلیف است، مرحله گذر است به مرحله بعد مرحله استقرار است که دولت جدید باید از مجلس رای اعتماد بگیرد، - مستقر شود و تغییرات اعمال کند.

وزیر کشور گفت: اگر قرار است خاموشی داشته باشیم، این خاموشی برنامه ریزی شده، توزیع شده و با اطلاع و آگاهی قبلی مردم باشد تا خود را آماده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، عبدالرضا رحمانی فضلی روز دوشنبه در حاشیه نشست ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی در جمع خبرنگاران گفت: این جلسه با مصوبه جلسه سران در ستاد هماهنگی های اقتصادی تشکیل شد.

وظیفه ما این بود حلقه وصل و رابط بین حوزه های اقتصادی و اخبار عمومی به مردم و همچنین فعالان عرصه اقتصادی از نظر رسانه ای باشیم.

وزیر کشور ادامه داد: تاکنون جلسات خوبی برگزار شد و با توجه به ترکیب در جلسه که اکثریت نمایندگان رسانه های مهم و موثر، بخش خصوصی، تعاونی ها و دستگاه های اجرایی هستند، همه حرف ها گفته و شنیده شود و در نشست امروز هم مباحث مساله اصلی روز و افکار عمومی و همچنین برخی نارضایتی ها بیان شد که یکی از این موضوعات روند افزایش قیمت بود.

رحمانی فضلی اظهار کرد: دستگاه های مختلفی درباره افزایش قیمت توضیحاتی ارایه و تمهیدات و اقدامات لازمی که مقرر است انجام شود را مطرح کردند که امیدواریم با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: خاموشی ها با برنامه و اطلاع قبلی باشد

وزیر کشور: خاموشی ها با برنامه و اطلاع قبلی باشد