مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 07:302021-07-05سياسي

اجرای طرح مدرسه، مسجد، تابستان در همدان


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد همدان از اجرای طرح مدرسه، مسجد، تابستان با همکاری آموزش و پرورش خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حمیدرضا ناهیدی فرد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کانون های مساجد باوجود شیوع ویروس که از سال 97 برای حضور در فضای مجازی طراحی شده بود، توانستند برنامه های خود را عملیاتی کنند.

وی با بیان اینکه هر سال با شروع تابستان غنی سازی اوقات فراغت از اهمیت بسیاری برخوردار است گفت: با توجه به اینکه چهار نهاد اصلی دین، خانواده، تعلیم و تربیت و رسانه نقش ویژه ای در تربیت افراد ایفا می کنند، ستاد کانون های مساجد، طرح مدرسه، مسجد، تابستان را عملیاتی و برنامه ریزی کرده که با معاونت فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش در حال اجراست.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان ادامه داد: پیوند بیشتر مسجد، مدرسه و خانواده، جذب حداکثری به مساجد، شناسایی و رشد استعدادهای فرهنگی و هنری محلات و ایجاد نشاط و ارتقا سطح مهارت های اجتماعی از اهداف این طرح است.

وی با بیان اینکه 9 مدرسه این طرح را به صورت ویژه پیگیری می کنند گفت: این طرح از 10 تیر آغاز شده و تا 31 شهریور ادامه دارد و این کانون ها می توانند عناوین فعالیت خود را در زیست بوم مجازی بچه های مسجد ثبت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح مدرسه، مسجد، تابستان در همدان

اجرای طرح مدرسه، مسجد، تابستان در همدان