مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 07:152021-07-05اجتماعي

430 کیلومتر راه روستایی در بشاگرد در حال اجراست


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: بالغ بر 430 کیلومتر راه روستایی در شهرستان بشاگرد در حال اجرا می باشد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، یوسف عابدینی با اشاره به وجود راه های خاکی و صعب العبور بودن مسیرهای روستایی بشاگرد گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان بعنوان متولی راه روستایی در حال اجرای عملیات خاکبرداری و زیرسازی بالغ بر430 کیلومتر راه روستایی در شهرستان بشاگرد است.

  وی ابراز داشت: خدمت رسانی به مردم ساکن در روستاهای صعب العبور استان افتخار اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای هرمزگان است و کارکنان و راهداران زحمتکش در تلاش هستند مداوم نسبت به بازگشایی و تسطیح مسیر اقدام می نمایند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان با تاکید بر اینکه تاکنون 33 کیلومتر این مسیر از دوراهی ملکن تا روستای نیکدشت را بازگشایی و زیرسازی شده است، افزود: 21 کیلومتر محور مذکور نیز آسفالت شده و عملیات آسفالت مابقی مسیر تا روستای نیکدشت نیز در حال اجرا می باشد.

وی یادآور شد: برای بازگشایی و آسفالت مسیر 43 کیلومتری باقیمانده و احداث ابنیه فنی بزرگ بر روی رودخانه جگین و سر شاخه های آن در طول این مسیر، به اعتباری بالغ بر 170 میلیارد تومان نیاز می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

430 کیلومتر راه روستایی در بشاگرد در حال اجراست

430 کیلومتر راه روستایی در بشاگرد در حال اجراست