مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 06:102021-07-05سياسي

وزیر کشور: خاموشی ها با آگاهی قبلی مردم باشد


اگر قرار است خاموشی داشته باشیم، بهتر است برنامه ریزی شده، توزیع شده و با آگاهی قبلی مردم باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی امروز در حاشیه جلسه ستاد اطلاع رسانی اقتصادی در جمع خبرنگاران در رابطه با جزییات این جلسه، اظهار داشت: وظیفه ما این است که حلقه وصل و رابط میان حوزه های اقتصادی، افکار عمومی و مردم و همچنین فعالین عرصه اقتصادی از نظر رسانه ای باشیم.

تاکنون هم جلسات خوبی برگزار و تلاش کردیم با ترکیبی که در جلسه هست اعم از بخش خصوصی، تعاونی و اکثریت نمایندگان رسانه های مهم و موثر و هم دستگاه های اجرایی ای که در حوزه های مختلف از جمله اقتصادی هستند، همه حرف ها گفته و شنیده شود.

وزیر کشور با بیان اینکه آنچه در افکار عمومی به عنوان موضوع و مسأله و برخی هم به عنوان نارضایتی بود امروز در این جلسه مطرح شد، بیان کرد: دستگاه ها توضیحات مختلفی در این زمینه دادند.

دستگاه ها در رابطه با روند افزایش قیمت ها گزارشی ارائه دادند و تمهیدات و اقداماتی که مقرر است تا انجام شود نیز مطرح شد تا بتوانیم با اجرای تمهیداتی نسبت به مدیریت قیمت ها برنامه ریزی مطلوب و مناسب داشته باشیم.

رحمانی فضلی در رابطه با ترخیص کالاها در بنادر، افزود: بانک مرکزی توضیحاتی در خصوص تامین ارز دادند و با تاییدی که از طریق وزارت صنعت نسبت به این موضوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: خاموشی ها با آگاهی قبلی مردم باشد

وزیر کشور: خاموشی ها با آگاهی قبلی مردم باشد