مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 05:552021-07-05اجتماعي

دستگیری 21 عامل مشارکت کننده در جرائم میراث فرهنگی آذربایجان شرقی


فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از دستگیری 21 عامل مشارکت کننده در جرایم میراث فرهنگی استان طی 3 ماه نخست سال 1400 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، کاظم داداشی امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تعدد آثار تاریخی در استان و لزوم حفاظت هر چه بهتر از این آثار متعدد تاریخی، یگان حفاظت میراث فرهنگی با همراهی نیروی انتظامی استان به صورت مستمر از مکان های تاریخی بازدید و با متخلفانی که به صورت پایشی و گزارش مردمی شناسایی شده اند، از طریق مراجع قانونی برخورد می کند.

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی به میزان حفاری های غیرمجاز شناسایی شده در سطح استان طی سه ماه نخست سال جاری اشاره کرد و گفت: طی سه ماه اخیر با اهتمام ویژه این اداره کل و همکاری مستمر نیروی انتظامی استان، 3 محل حفاری غیرمجاز از طریق پیش های محلی و گزارش های مردمی شناسایی و از ادامه آن جلوگیری شده است، همچنین طی مدت زمان مذکور 104 قلم اشیا کشف شده که از این میان اصلیت دو شی محرز و سایر اشیا در دستور کارشناسی قرار گرفته اند.

داداشی در ادامه گفت: بر اساس تجمیع آمار حوزه یگان حفاظت میراث فرهنگی استان، بیشترین آمار حفاری غیرمجاز و دستگیری عاملان مشارکت کننده در آن طی سه ماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 21 عامل مشارکت کننده در جرائم میراث فرهنگی آذربایجان شرقی

دستگیری 21 عامل مشارکت کننده در جرائم میراث فرهنگی آذربایجان شرقی