مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 05:302021-07-05فرهنگي

انتخاب زنجان به عنوان شهر خلاق صنایع دستی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: استان زنجان در شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر و حوزه صنایع دستی، انتخاب و معرفی شد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: استان زنجان در شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر و حوزه صنایع دستی، انتخاب و معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان، امیر ارجمند افزود: در طراحی شهرهای خلاق 9 حوزه طراحی و پیش بینی شد که این حوزه ها موضوعی شامل ادبیات، موسیقی، صنایع دستی و سنتی، هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی مد و لباس، سینما، رسانه و مطبوعات و چاپ و بسته بندی، شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: این شبکه می تواند از ظرفیت های فرهنگی و هنری ما برای توسعه اشتغال کشور کمک کند و در جلب گردشگری مؤثر باشد.

شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر پدیده ای است که بر مبنای تحقق برنامه ها احیا شده و راهنمای روشن پیش رو دارد که می تواند نهادهای مختلف را در کنار هم قرار دهد.

این مسئول ادامه داد: در حوزه صنایع دستی شهرهای زنجان، در کنار شهرهای لالجین و ملایر از استان همدان، میبد از استان یزد، سیرجان از استان کرمان، سمنان، مود از استان خراسان جنوبی، کوزه کنان از استان آذربایجان شرقی، مینودشت از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب زنجان به عنوان شهر خلاق صنایع دستی

انتخاب زنجان به عنوان شهر خلاق صنایع دستی