مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 05:002021-07-05سياسي

اعضای ستاد انتخابات استان سمنان واکسینه شدند/ مشارکت مردم خوب بود


مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان، یک هزار و 87 نفر از اعضای ستاد استان و شهرستان، اجرایی و شعب اخذ استان در برابر کرونا واکسینه شدند.

- ، سید عباس دانایی صبح دوشنبه در نشست فرمانداران استان سمنان، به میزبانی سالن جلسات استانداری ضمن بیان اینکه اعضای ستاد انتخابات استان واکسینه شدند، تاکید کرد: برای واکسیناسیون اعضای ستاد استان و شهرستان، اجرایی و شعب اخذ رأی بالغ بر دو هزار واکسن وارد استان شده که بیش از یک هزار و 87 واکسن در حال حاضر، تزریق شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان سمنان، به بهترین نحوممکن برگزار شد، افزود: رؤسای کمیته های پنج گانه ستاد انتخابات استان نیز تلاش و اقدامات مطلوب و مناسبی داشته و گزارش ها را به صورت مستمر ارسال کردند.

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان تاکید کرد: از لحاظ میزان مشارکت مردم استان در انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، در شهرستان آرادان با 79.

8 درصد بیشترین میزان و در شهرستان سمنان با 35.

4 درصد، کمترین میزان مشارکت مردم در انتخابات ثبت شد لذا باید گفت از نظر میزان مشارکت مردم در امر انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای ستاد انتخابات استان سمنان واکسینه شدند/ مشارکت مردم خوب بود

اعضای ستاد انتخابات استان سمنان واکسینه شدند/ مشارکت مردم خوب بود