مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 03:452021-07-05اقتصادي

100درصد جان باختگان تصادفات شهری استان سمنان راکب موتور بودند


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان با بیان اینکه مجموع تصادف های درون شهری استان در سه ماهه نخست سال جاری18 درصد افزایش یافت، گفت: - ، با اشاره به نگرانی از بابت افزایش تصادفات درون شهری در استان سمنان بیان کرد: مجموع تصادف های درون شهری استان طی سه ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 18 درصد افزایش یافته که میزان قابل اعتنایی است.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ رانندگی، آموزش، ایمن سازی معابر شهری و خودروها، استفاده از کلاه ایمنی برای موتور سواران و جلوگیری از تخلفات رانندگی می تواند در کاهش تصادفات شهری مؤثر باشد، افزود: توسعه فرهنگ رانندگی به خصوص به کمک رسانه ها و افزایش آگاهی های مردم می تواند نقش مؤثری در کاهش تصادفات داشته باشد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان با بیان اینکه به خصوص در تابستان که شاهد پیک تردد مسافران و شلوغی معابر شهری هستیم می بایست با دقت بیشتری به رانندگی پرداخت تا از تصادفات دوری شود، ابراز کرد: رعایت فاصله طولی دوری از سرعت غیرمجاز در شهرها می تواند در تصادفات به خصوص برای موتور سیکلت بکاهد.

بزرگی با بیان اینکه تصادف های جرحی درون شهری استان سمنان نیز در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل نزدیک به 20 درصد افزایش یافته است، تاکید کرد: موتور سیکلت ها متأسفان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100درصد جان باختگان تصادفات شهری استان سمنان راکب موتور بودند

100درصد جان باختگان تصادفات شهری استان سمنان راکب موتور بودند