مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 16:002021-07-04سياسي

صدور اسناد مالکیت برای املاک دولتی باید تسریع شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان بر ضرورت پیگیری و تسریع سایر دستگاه ها در صدور اسناد مالکیت املاک دولتی، تأکید کرد.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، خالد جعفری روز یکشنبه در جلسه ای که به منظور بررسی روند صدور اسناد مالکیت املاک استانداری کردستان و فرمانداری های تابعه برگزار شد، اظهار داشت: طی سه سال اخیر اقدامات خوبی با همکاری استانداری و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان در این خصوص انجام شده است.

وی بر ضرورت پیگیری کلیه ادارات و نهادهای استان در راستای مستندسازی و صدور اسناد املاک دولتی تاکید کرد.

جعفری افزود: با توجه به تشکیل کمیته مربوطه در استان به ریاست استاندار، پیگیری و اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده و قرار شد اداراتی که موفق عمل کرده اند بخصوص اداراتی که برای 100 درصد املاکشان سند صادر شده، مورد تشویق قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: اداراتی که اسناد مالکیت املاک آنها هنوز صادر نشده، باید پیگیری های خود را سرعت بخشند و اقدامات آنها از طریق دفتر برنامه ریزی، تحول و نوسازی اداری استانداری رصد خواهد شد.

معاون اقتصادی استاندار اظهار داشت: ادارات کل ثبت اسناد و املاک و منابع طبیعی استان در یک سال اخیر اقدام به صدور سند برای 250 هزار هکتار اراضی منابع طبیعی استان تا قبل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور اسناد مالکیت برای املاک دولتی باید تسریع شود

صدور اسناد مالکیت برای املاک دولتی باید تسریع شود