مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 15:302021-07-04سياسي

اولین اقدام دولت آینده تدارک تولید سالانه یک میلیون مسکن است


از جمله اولین اقدامات دولت مردمی، آغاز نهضت مسکن سازی در روزهای ابتدایی دولت و تدارک تولید سالانه یک میلیون مسکن برای خانواده ها و خصوصاً جوانان خواهد بود.

- ، وزرای کشور، بهداشت و درمان و راه و شهرسازی و رییس سازمان انرژی اتمی و معاون اقتصادی دولت دوازدهم با حضور در دفتر سیدابراهیم رییسی به صورت جداگانه با وی دیدار کردند.

عبدالرضا رحمانی فضلی در این دیدار با ارائه گزارشی از نحوه برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و با تبریک پیروزی آیت الله رییسی در این انتخابات، برای دولت جدید آرزوی موفقیت کرد.

وی در ادامه همچنین به ارائه گزارشی از وضعیت کشور، اقدامات وزارتخانه متبوعش و چالش های پیش روی دولت سیزدهم در حوزه های مختلف سیاسی و امنیتی پرداخت.

رییسی با تشکر از اظهار محبت وزیر کشور و گزارش او، از زحمات و تلاش های همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات تقدیر کرد و گفت: دولت مردمی خود را متعهد به رأی مردم می داند و با پایبندی به شعارها و وعده هایش برای تغییر در وضع موجود و بهبود زندگی مردم و صیانت از حقوق آنها، از همان روز اول آغاز به کار برای خدمتگزاری شب و روز نمی شناسد.

سعید نمکی وزیر بهداشت هم در دیدار با رییسی ضمن تبریک انتخاب وی به عنوان هشتمین رییس جمهور کشورمان، گزارشی از وضعیت وزارتخانه متبوعش و مشکلات مربوط ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین اقدام دولت آینده تدارک تولید سالانه یک میلیون مسکن است

اولین اقدام دولت آینده تدارک تولید سالانه یک میلیون مسکن است