مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 14:252021-07-04سياسي

46 هزار مهدکودک و پیش دبستانی تحت پوشش سازمان تعلیم و تربیت کودک


رییس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک گفت: 46 هزار واحد مهدکودک و پیش دبستانی تحت پوشش سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک قرار می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، علیرضا حاجیان زاده معاون وزیر و رییس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک در نشست مشترک با مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به اولین سفر کاری خود با مسؤولیت ریاست سازمان تعلیم و تربیت کودک به مشهد مقدس، اظهار کرد: امیدواریم تعلیم و تربیت کودک با نورانیت برگرفته از ولایت امام رضا(ع) پایه ریزی شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به پوشش حدود 16 هزار و حدود 30 هزار مرکز پیش دبستانی در سراسر کشور توسط سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، اظهار داشت: حدود 14 دستگاه و سازمان اقدام به راه اندازی مهدهای کودک با مجوزهای داخلی خود کرده اند که تمام این مراکز باید تحت پوشش سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک قرار بگیرند.

رییس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک با تأکید بر رویکرد تربیتی و ارتقای کیفیت محتوا و برنامه های مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی گفت: تمام کودکان و خانواده های آنها تحت پوشش فعالیت های سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: برای تمام خانواده ها برنامه ریزی کرده ایم تا ضمن توانمندسازی شان در حوزه های تعلیم و تربیت، مشاوره های تربیتی و محص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

46 هزار مهدکودک و پیش دبستانی تحت پوشش سازمان تعلیم و تربیت کودک

46 هزار مهدکودک و پیش دبستانی تحت پوشش سازمان تعلیم و تربیت کودک