مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 12:402021-07-04اقتصادي

6 میلیارد تومان برای اجرای پروژه های عمرانی عالیشهر اختصاص یافت


استاندار بوشهر از تخصیص 6 میلیارد تومان برای اجرا پروژه درمانی و سایر پروژه های عمرانی در عالیشهر بوشهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم گراوند عصر امروز در بررسی روند اجرا طرح های عمرانی در شهر جدید عالیشهر بوشهر اظهار داشت: در شهر جدید عالیشهر بوشهر کارها و طرح های مهم و تاثیرگذاری در حوزه زیرساخت ها و فراهم شدن امکانات در حوزه های فرهنگی، آموزشی و ورزشی انجام شده است.

استاندار بوشهر بیان کرد: طرح مهم درمانی در عالیشهر در حال اجرا است و هفته های آینده تکمیل و آماده افتتاح و مطالبه به حق مردم این شهر محقق می شود.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت و سرریز جمعیت بوشهر در عالیشهر دارد کمبود فضاهای آموزشی از موارد و مشکلات مهم این شهر است که توسعه زیرساخت های آموزشی در این شهر جدید مورد توجه ویژه قرار گرفته است و در این راستا 2 واحد فضای آموزشی بر اساس تعهد پیمانکاران تا آغاز سال تحصیلی جدید افتتاح می شود.

گراوند از تخصیص 6 میلیارد تومان برای اجرا پروژه درمانی و سایر پروژه های عمرانی در عالیشهر توسط شرکت عمران شهرهای جدید خبر داد و گفت: با تخصیص اعتبارات استانی امید می رود پروژه های عمرانی در شهر جدید عالیشهر بوشهر بر اساس برنامه زمانبندی تکمیل و افتتاح شود و در اختیار مردم قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 میلیارد تومان برای اجرای پروژه های عمرانی عالیشهر اختصاص یافت

6 میلیارد تومان برای اجرای پروژه های عمرانی عالیشهر اختصاص یافت