مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 12:302021-07-04پزشكي

علت فوت مادر باردار در ارومیه


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی علت فوت مادر باردار 35 ساله در یکی از بیمارستان های ارومیه را ایست قلبی تنفسی اعلام کرد.

- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در خصوص مرگ مادر باردار 35 ساله در یکی از بیمارستانهای ارومیه توضیحاتی داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایسنا، دکتر حسنی در خصوص مرگ مادر باردار گفت: متاسفانه چند روز قبل مادر بارداری در بیمارستان جامع زنان در ارومیه فوت کرده است ،در چنین مواردی کارشناسان حوزه بهداشت و درمان پرونده مراقبتی مادر باردار و روند درمانی مادر را بررسی می کنند.

وی افزود : بعد از آماده شدن پرونده مادر باردار متوفی ، در کمیته مرگ و میر دانشگاهی بررسی و نظر نهایی داده می شود.

دکتر حسنی همچنین اضافه کرد : در این مورد ، بلافاصله کارشناسان مربوطه در بیمارستان حضور یافته و بعلت نامشخص بودن علت فوت ،رضایت از خانواده متوفی برای کالبدشکافی گرفته شد و به پزشکی قانونی ارجاع شده است .

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه یادآورشد :در همین ارتباط جلسه ای پنج تا هفت بعد از ظهر روز شنبه دوازدهم تیرماه در محل بیمارستان با حضور رییس بیمارستان ، مدیر بیمارستان ،مدیر خدمات پرستاری ، مسئول شیفت اتاق عمل ، مسئول شیفت زایمان ، اعضای هییت علمی ، مدیر گروه زنان و زایمان دانشگاه و رزیدنته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت فوت مادر باردار در ارومیه

علت فوت مادر باردار در ارومیه