مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 12:252021-07-04پزشكي

موردی از دلتا در سمنان رویت نشده/ آخرین آمار واکسیناسیون در علوم پزشکی سمنان


رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان اعلام کرد: تاکنون موردی از گونه جدید کووید19 موسوم به دلتا در شهرستان های شش گانه تحت پوشش این دانشگاه مشاهده نشده است.

- ایسنا/سمنان رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان اعلام کرد: تاکنون موردی از گونه جدید کووید19 موسوم به "دلتا"در شهرستان های شش گانه تحت پوشش این دانشگاه مشاهده نشده است.

دکتر نوید دانایی در گفت وگو با ایسنا بر لزوم همراهی آحاد شهروندان با مدافعان سلامت برای مقابله و کنترل کروناویروس تاکید و اظهار کرد: متاسفانه بعد از فروکش کردن موج چهارم کرونا در استان میزان استفاده از ماسک نیز کاهش پیدا کرد.

دبیر ستاد استانی مقابله با کروناویروس ادامه داد: استفاده شهروندان هم استانی از ماسک در معابر و اماکن عمومی که در شروع پیک چهارم به حدود 95 درصد رسیده بود ، با فروکش کردن پیک چهارم، به دلیل عادی انگاری و شاید خسته شدن، کاهش یافته و در حال حاضر به حدود 70 تا 75 درصد رسیده است.

وی به نقش اجتماعات و دورهمی ها در افزایش مبتلایان پرداخت و گفت: بررسی مشخصات بیماران، نسبت های فامیلی و نحوه ابتلا نشان می دهد که مردم استان تا حدودی نسبت به پرهیز از دورهمی های فامیلی بی توجه هستند دکتر دانایی اضافه کرد: حضور مردم در تجمعات، چه تجمعات مربوط به مراسم اجتماعی، فرهنگی و مذهبی و چه تجمعات در مراکز خدماتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موردی از دلتا در سمنان رویت نشده/ آخرین آمار واکسیناسیون در علوم پزشکی سمنان

موردی از دلتا در سمنان رویت نشده/ آخرین آمار واکسیناسیون در علوم پزشکی سمنان