مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 11:352021-07-04اقتصادي

تامین آب شرق مریوان عملیاتی می شود


طرح آبرسانی اضطراری مریوان از طریق سد گاران و با انتقال 200 لیتر بر ثانیه آب، از اواخر سال گذشته توسط شرکت آبفا آغاز شده است و به صورت جدی پیگیر تکمیل و بهره برداری آن هستیم.

- ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: طرح آبرسانی اضطراری مریوان از طریق سد گاران و با انتقال 200 لیتر بر ثانیه آب، از اواخر سال گذشته توسط شرکت آبفا آغاز شده است و به صورت جدی پیگیر تکمیل و بهره برداری آن هستیم.

مهندس علیرضا تخت شاهی امروز یکشنبه سیزدهم تیرماه در جلسه بررسی اجرای این طرح اظهار کرد: علاوه بر اجرای این طرح عملیات تامین آب شرق مریوان نیز در دستور کار شرکت آبفا قراردارد.

وی افزود: پروژه اجرای خطوط انتقال و شبکه های آب سد گاران به محلات شرق مریوان با اعتبار 60 میلیارد ریال در حال تکمیل است.

مهندس تخت شاهی خاطرنشان کرد: طرح آبرسانی اضطراری مریوان از طریق سد گاران و با انتقال 200 لیتر بر ثانیه آب، از اواخر سال گذشته توسط شرکت آبفا آغاز و تا پایان شهریورماه جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: در راستای تامین آب و همچنین دفع بهداشتی فاضلاب محلات الحاقی شرق مریوان، پروژه احداث و توسعه خطوط انتقال و شبکه های آب و فاضلاب مورد نیاز محلات مذکور در دستور کار شرکت آبفا کردستان قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین آب شرق مریوان عملیاتی می شود

تامین آب شرق مریوان عملیاتی می شود