مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 11:102021-07-04اقتصادي

ارتقای کیفیت آب شرب سنندج ماموریت اصلی آبفا در کردستان است


ارتقای کیفیت آب شرب سنندج اصلی ترین ماموریت آبفا در استان کردستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج،علیرضا تخت شاهی بعد از ظهر امروز در دیدار با اعضای کمپین مردم نهاد اظهار کرد:  از همه متخصصان؛ کارشناسان؛ اهالی فن و صاحبنظران و سازمان های مردم نهاد درخواست داریم تا شرکت آبفا را در پیگیری پروژه تامین هرچه سریعتر آب باکیفیت برای مرکز استان یاری کنند.

وی با اشاره به اینکه اصلی ترین ماموریت آبفا در حال حاضر ارتقای کیفیت آب شرب سنندج است، اظهار کرد: تغذیه گرایی در سد قشلاق موجب ایجاد طعم و بو بد در آب شده است.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان با یاداوری آغاز پروژه انتقال آب از سد آزاد به سد قشلاق و پس از آن شروع پروژه انتقال آب از سد آزاد به مجتمع تصفیه خانه آب شرب سنندج گفت: امیدواریم این پروژه که به مدیریت شرکت آب و نیرو انجام می شود با تامین اعتبار لازم هرچه سریعتر بهره برداری شود .

 تخت شاهی با اشاره به مطالبه گری شهروندان و سازمان های مردم نهاد در این خصوص و نقش آن در توجه بیشتر به اجرای پروژه تامین آب باکیفیت در سنندج گفت: هدف از برگزاری جلسه با این کمپین نیز استفاده از پتانسیل آن است و امیدواریم خروجی این نشست ها تجربه ای برای استان و حتی برای کشور باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای کیفیت آب شرب سنندج ماموریت اصلی آبفا در کردستان است

ارتقای کیفیت آب شرب سنندج ماموریت اصلی آبفا در کردستان است