مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 10:052021-07-04بين الملل

غربی ها به سرنوشت آسانژ اهمیتی نمی دهند


سخنگوی وزارت خارجه روسیه در یادداشتی یادآور شد که اعضای اتحادیه اروپا و ناتو به سرنوشت جولیان آسانژ اهمیتی قائل نیستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از تاس، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه با تاکید بر اینکه هدف برای ماشین قدرت سرکوبگر آمریکایی توجیه کننده وسیله است، در یادداشتی یادآور شد که اعضای اتحادیه اروپا و ناتو به سرنوشت جولیان آسانژ، بنیانگذار سایت ویکی لیکس، اهمیتی قائل نیستند.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه پس از اعلام خبر شهادت دروغ یکی از شاهدان در پرونده علیه جولیان آسانژ بنیانگذار سایت افشاگر ویکی لیکس ، به این مسئله اشاره کرد که هیچ یک از رهبران کشورهای عضو اتحادیه اروپا یا سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در هیچ کدام از اجلاس اخیرشان اهمیتی برای سرنوشت این روزنامه نگار قائل نشدند.

زاخارووا با اشاره به اینکه یکی از شهود عمده پرونده وزارت دادگستری آمریکا علیه آسانژ، پذیرفته است که قسمت هایی از شهادتش ساختگی و جعلی بوده است، در کانال تلگرامش اعلام کرد: آخر سر هم، هیچ یک از سران کشورهای عضو اتحادیه اروپا یا ناتو اشاره ای به سرنوشت آسانژ نکرد .

وی همچنین با یادآوری اینکه این روزنامه نگار همچنان در زندانی در انگلیس به سر می برد، ادامه داد: بر اساس قوانین بریتانیا، مدت زمان حبس آسانژ مدت هاست که به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربی ها به سرنوشت آسانژ اهمیتی نمی دهند

غربی ها به سرنوشت آسانژ اهمیتی نمی دهند