مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 10:052021-07-04اقتصادي

اختصاص 60 میلیارد ریال به پروژه‎ های عمرانی عالیشهر


از محل اعتبارت شرکت عمران شهرهای جدید 60 میلیارد ریال اعتبار به پروژه‎ های نیمه تمام شهر جدید عالیشهر این استان اختصاص یافت.

- ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: از محل اعتبارت شرکت عمران شهرهای جدید 60 میلیارد ریال اعتبار به پروژه‎ های نیمه تمام شهر جدید عالیشهر این استان اختصاص یافت.

عبدالکریم گراوند ظهر امروز در بررسی روند اجرا طرح های عمرانی در شهر جدید عالیشهر بوشهر با اشاره به اینکه توسعه زیرساخت ها مورد توجه ویژه قرار دارد اظهار کرد: در شهر جدید عالیشهر بوشهر کارها و طرح های مهم و تاثیرگذاری در حوزه زیرساخت ها و فراهم شدن امکانات در حوزه های فرهنگی، آموزشی و ورزشی انجام شده است.

وی توسعه زیرساخت های درمانی در عالیشهر را یکی از مطالبات مهم ساکنان این شهر دانست و بیان کرد: طرح مهم درمانی در عالیشهر در حال اجرا است و هفته های آینده تکمیل و آماده افتتاح و مطالبه به حق مردم این شهر محقق می شود.

استاندار بوشهر یکی دیگر از مطالبات مهم دیگر مردم عالیشهر بوشهر را توسعه فضاهای آموزشی دانست و افزود: با توجه به ظرفیت و سرریز جمعیت بوشهر در عالیشهر دارد کمبود فضاهای آموزشی از موارد و مشکلات مهم این شهر است که توسعه زیرساخت های آموزشی در این شهر جدید مورد توجه ویژه قرار گرفته است و در این راستا 2 واحد فضای آموزشی بر اساس تعهد پیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 60 میلیارد ریال به پروژه‎ های عمرانی عالیشهر

اختصاص 60 میلیارد ریال به پروژه‎ های عمرانی عالیشهر