مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 09:402021-07-04سياسي

فراخوان رویداد نوآوری های اربعینی روشنا منتشر شد


دومین رویداد نوآوری های اربعینی روشنا با شعار «دوباره اربعین، دورباره زندگی»، سه ماه مانده به اربعین 1400 تلاش دارد با فضاسازی فکری و احساسی نسبت به پدیده عظیم اربعین با توجه به وقفه یک ساله، - دومین رویداد نوآوری های اربعینی روشنا با شعار دوباره اربعین، دورباره زندگی ، سه ماه مانده به اربعین 1400 تلاش دارد با فضاسازی فکری و احساسی نسبت به پدیده عظیم اربعین با توجه به وقفه یک ساله، ، ظرفیت مردمی را در ایده پردازی نسبت به آن فعال نماید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،این رویداد بر اساس چهار محور موضوعی اصلی 1-اربعین نورانی، 2-اربعین الهام بخش، 3-اربعین شیرین و 4-بخش ویژه با عنوان بازگشت به اربعین برگزار خواهد شد.

علاقه مندان برای آشنایی بیشتر با محورهای موضوعی رویداد می توانند به فراخوان این رویداد مراجعه نمایند.

در بخش ویژه این رویداد با عنوان بازگشت به اربعین با توجه به عدم امکان حضور غیرعراقی ها در آیین عظیم اربعین سال گذشته و احتمال حضور در مراسم اربعین امسال، به دنبال آن است تاایده های خلاقانه برای هر چه باشکوه تر بودن این حضور را دریافت کرده و آن ها را در مسیر رشد و اجرا قرار دهد.

دو تفاوت اصلی دومین رویداد روشنا با رویداد برگزار شده در سال گذشته توجه به مسائل و چالش های کنشگران و فعالان اربعین و برگزاری آن در سطح بین المللی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان رویداد نوآوری های اربعینی روشنا منتشر شد

فراخوان رویداد نوآوری های اربعینی روشنا منتشر شد