مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 09:352021-07-04اقتصادي

قطعی برق به شرکت های تولیدی خسارت میلیاردی وارد می کند


قطع برق صنایع در دو شیفت کاری به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست چراکه بسیاری از شرکت های تولیدی در صورت قطعی برق بدون برنامه خسارت های میلیاردی را متحمل می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، علی اکبر مرتضایی صبح امروز در حاشیه بازدید از شرکت ریسندگی و بافندگی شفق که در راستای شعار تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها صورت گرفت، اظهار داشت: استفاده غیرمجاز برخی از متخلفان از برق که موجب قطعی و ضرر و زیان به شبکه توزیع برق می شود خسارت های بسیاری به شبکه و صنایع وارد کرده است.

فرماندار کاشان در ادامه افزود: قطع برق صنایع در دو شیفت کاری به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست چراکه بسیاری از شرکت های تولیدی در صورت قطعی برق بدون برنامه خسارت های میلیاردی را متحمل می شوند که ضرورت دارد اداره برق ضمن همکاری با فرماندهی انتظامی جهت شناسایی مصرف کنندگان غیرمجاز با ایجاد تفاهم نامه با صنایع مقدار سهمیه برق هر مجموعه و مطابق با برنامه دقیق خاموشی ها را مشخص و از خسارت ها جلوگیری نماید و در غیر این صورت شرکت توزیع برق باید در برابر خسارت های وارده به تولیدکنندگان پاسخگو باشد.

رییس کارگروه تسهیل و رفع این مددجویان و همچنین زندانیان شده که رضایت مدیر این شرکت را نیز از نحوه کار را در پی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعی برق به شرکت های تولیدی خسارت میلیاردی وارد می کند

قطعی برق به شرکت های تولیدی خسارت میلیاردی وارد می کند