مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 09:302021-07-04اقتصادي

دورهمی مدیران برای رفع مشکل مستاجران کرمانشاه


 تابستان همیشه فصل آغاز مشکلات مستاجران بوده، خوش نشینانی که با وجود شعارهای بسیار مسئولان، افزایش لجام گسیخته اجاره بها رمقی برایشان نگذاشته است.

- ایسنا/کرمانشاه  تابستان همیشه فصل آغاز مشکلات مستاجران بوده، خوش نشینانی که با وجود شعارهای بسیار مسئولان، افزایش لجام گسیخته اجاره بها رمقی برایشان نگذاشته است.

  امسال قیمت اجاره بها با رشد چشمگیری همراه شده و همین مسئله مستاجران زیادی را سرگردان مشاورین املاک کرده است، بسیاری از مستاجران نیز ناچارند به سمت محلات پایین تر و گاه حتی به سمت نقاط حاشیه ای شهرها بروند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز(13 تیر) جمعی از مسئولان در نشست ستاد ساماندهی اجاره مسکن شهرستان کرمانشاه گرد هم جمع شدند تا بلکه چاره ای برای حل مشکلات مستاجران کرمانشاهی بیاندیشند.

فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه در این نشست خواستار تشکیل اکیپی متشکل از نمایندگان اتحادیه املاک، اتاق اصناف، تعزیرات، راه و شهرسازی و .

برای نظارت بر کار بنگاه های معاملات ملکی با هدف تعدیل اجاره مسکن شد و تاکید کرد: اگر این اکیپ قوی ظاهر شود، می تواند نقش اثرگذاری در تعدیل قیمت ها داشته باشد.

وی تاکید کرد: این اکیپ باید از فردا سراغ تک تک بنگاه ها رفته و قراردادهای آنها را بررسی کند تا هیچ بنگاهی قرارداد اجاره با قیمت های خارج از ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دورهمی مدیران برای رفع مشکل مستاجران کرمانشاه

دورهمی مدیران برای رفع مشکل مستاجران کرمانشاه