مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 09:252021-07-04سياسي

واکسن های ایرانی به مرحله تولید صنعتی نرسیده اند/ابتدا مرزنشینان واکسینه شوند


هیچ کدام از واکسن های ایرانی به مرحله تولید صنعتی نرسیده است، همه واکسن ها در فاز آزمایشگاهی هستند.

- عضو ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: هیچ کدام از واکسن های ایرانی به مرحله تولید صنعتی نرسیده است، همه واکسن ها در فاز آزمایشگاهی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی،نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در برنامه تهران بیست در رابطه با حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: بنده وظیفه داشتم که به عنوان نامزد در صحنه حاضر شوم و دیدگاه خود را به مردم بگویم و آنها را با دیدگاه جدید آشنا کنم.

وی ادامه داد: بنده به آقای رییسی علاقمند هستم و به او ارادت دارم، ممکن است با بسیاری از افراد هم نظر باشند و نظرات به یکدیگر نزدیک باشند اما ممکن است هر فردی نظری داشته باشد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در رابطه با برخی گمانه ها مبنی بر کناره گیری او به نفع رییسی، افزود: برخی توصیه کناره گیری کردند و برخی هم خلاف این توصیه را کردند که در نهایت قرار شد بمانم.

قاضی زاده هاشمی در واکنش به اینکه گفته می شود قرار است به عنوان وزیر رفاه در دولت آینده حاضر شوید، تصریح کرد: همه این موارد گمانه زنی است و هنوز بحث به سطح وزرا نرسیده است، البته شنیدم مجموعه هایی راه اندازی شده اما در این مورد با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن های ایرانی به مرحله تولید صنعتی نرسیده اند/ابتدا مرزنشینان واکسینه شوند

واکسن های ایرانی به مرحله تولید صنعتی نرسیده اند/ابتدا مرزنشینان واکسینه شوند