مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 08:252021-07-04اقتصادي

کرونا؛ فرصتی برای رشد قارچ گونه مشاغل خانگی


معاون امور بازرگانی و تجارت خارجی سازمان صنعت و معدن استان زنجان گفت: پاندمی کرونا فرصتی برای رشد قارچی مشاغل خانگی است.

- ایسنا/زنجان معاون امور بازرگانی و تجارت خارجی سازمان صنعت و معدن استان زنجان گفت: پاندمی کرونا فرصتی برای رشد قارچی مشاغل خانگی است.

امیرعلی مسیبی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به طرح ملی مشاغل خانگی، اظهار کرد: این طرح، موجب رشد هر چه بیشتر فعالیت های اقتصادی و کسب و کارهای خرد و خانگی می شود.

در دنیای رقابتی امروز، احساس وظیفه و تعهد اجتماعی بنگاه های اقتصادی و برندهای ملی در حل مشکلات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جوامع، بیش از پیش احساس می شود.

وی با تاکید بر برندسازی در تولید محصولات خانگی، افزود: حضور و مشارکت کسب و کارها و برندهای ملی در حل مشکلات مبتلابه جوامع، ضمن ارتقای جایگاه برند و نام تجاری کسب و کارها در اذهان مشتریان و مصرف کنندگان و کسب سود و اعتبار و شهرت اجتماعی برای کسب و کارها، باعث تاب آوری جوامع در رخدادها و بحران های مختلف اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی می شود.

این مسئول، پاندمی کرونا را فرصتی برای رشد قارچی مشاغل خانگی دانست و ادامه داد: مشکل فروش محصولات و پیدا کردن مشتری، یکی از دغدغه های همیشگی برخی از تولیدکنندگان و فعالان مشاغل خانگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا؛ فرصتی برای رشد قارچ گونه مشاغل خانگی

کرونا؛ فرصتی برای رشد قارچ گونه مشاغل خانگی