مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 07:052021-07-04سياسي

تشکیل مرکز رصد اجتماعی در وزارت کشور


وزیر کشور از تشکیل مرکز رصد اجتماعی در وزارت کشور خبر داد و گفت: دستگاه های مختلف باید به مرکز رصد اجتماعی متصل شوند تا تحلیل، استنتاج، برنامه ریزی و مدیریت مبتنی بر آن انجام شود.

- وزیر کشور از تشکیل مرکز رصد اجتماعی در وزارت کشور خبر داد و گفت: دستگاه های مختلف باید به مرکز رصد اجتماعی متصل شوند تا تحلیل، استنتاج، برنامه ریزی و مدیریت مبتنی بر آن انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه جلسه شورای اجتماعی کشور در جمع خبرنگاران در تشریح مصوبات این جلسه گفت: امروز توفیق داشتیم در جلسه شورای اجتماعی موضوع بسیار مهم و پراهمیت که تاکید و توصیه مقام معظم رهبری در جلسات شورای اجتماعی در محضر ایشان نیز بود را به منصه تحقق، تکلیف و اجرا دربیاوریم، این موضوع مهم تشکیل مرکز رصد اجتماعی بود.

درحقیقت جامعه یک موجود زنده و در حال تکامل و پویا است.

می خواهیم این جامعه را به عنوان عرصه فعالیت عموم مردم در ابعاد اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، امنیتی مدیریت، هدف گذاری و برنامه ریزی کنیم.

وی با اشاره به اینکه می بایست دارای داده ها، آمار، اطلاعات رفتار جامعه در حوزه های مختلف و در زمان و جغرافیایی متفاوت باشیم، تصریح کرد: مرکز رصد ملی با همین نیت و با تاکیدات مقام معظم رهبری و با تشویق و پیگیری رییس جمهور محترم و همه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل مرکز رصد اجتماعی در وزارت کشور

تشکیل مرکز رصد اجتماعی در وزارت کشور