مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 05:502021-07-04اجتماعي

دستگیری 20 نفر از مدعیان فروش سوالات کنکور سراسری 1400


رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا از دستگیری بیش از 20 نفر از کسانی که اقدام به فروش سوالات کنکور سراسری سال 1400 در فضای مجازی می کردند، - رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا از دستگیری بیش از 20 نفر از کسانی که اقدام به فروش سوالات کنکور سراسری سال 1400 در فضای مجازی می کردند، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار وحید مجید رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا ، ضمن تشریح این خبر اظهار داشت: در رصد پیش دستانه فضای سایبر ، در بیش از 100 کارگروه استانی و شهرستانی طی ایام منتهی به برگزاری کنکور سراسری سال 1400، تعداد زیادی سایت و تارنما که اقدام به فعالیت مجرمانه در این خصوص می کردند ، مورد شناسایی قرار گرفتند.

وی در ادامه از شناسایی و دستگیری بیش از 20 نفر از مجرمان در کشور که با تبلیغات دروغین و کاذب مدعی فروش سوالات کنکور سراسری سال 1400 پیش از برگزاری آن بودند، خبر داد و اظهار کرد: اقدام قضایی علیه تعدادی از مجرمان دیگر نیز در این حوزه در جریان است.

رییس پلیس فتا ناجا افزود: در تحقیقات فنی و بررسی های به عمل آمده از مجرمان دستگیر شده مشخص گردید تعدادی از داوطلبان کنکور با این ترفند مبالغ زیادی تحت عنوان بیعانه به این کلاهبرداران پرداخت کردند که ضمن مسدود کردن حساب های مالی این مجرمان اقدامات نهایی برای استرداد وجوه به ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 20 نفر از مدعیان فروش سوالات کنکور سراسری 1400

دستگیری 20 نفر از مدعیان فروش سوالات کنکور سراسری 1400