مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 05:452021-07-04سياسي

بی دقتی معاون حناچی در تکریم ایثارگران/ ادامه تذکر شورای شهری ها به شهردار


اعضای شورای شهر تهران امروز در صحن شورا تذکراتی را به حناچی و معاونین آن به دلیل بی دقتی در تکریم ایثارگران و آلودگی صوتی در پایتخت ارائه دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، حجت نظری عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر در تذکری به حناچی درباره آلودگی صوتی از سوی برخی از وانت بارها در پایتخت اظهار داشت: بسیاری از شهروندان در این مورد گلایه دارند و بنده به عنوان طراح مصوبه تصاعدی جریمه کند.

اما متاسفانه در پیگیری هایی که پیش از این از پلیس داشتم، این ادعا مطرح شد که چون وانت بارها در کوچه های فرعی و محلی حضور دارند و پلیس نیز در این کوچه ها مستقر نیست، امکان جریمه آن ها وجود ندارد.

نظری گفت: در همین راستا از پلیس می خواهم تا در راستای توجه به این خواسته و مطالبه به حق مردم، بر این موضوع نظارت جدی داشته باشد و همین طور می توان از ظرفیت پلیس 110 نیز استفاده کرد.

حتی می شود برای اعلام تخلف آلودگی صوتی وانت بارها، سامانه ای ایجاد کرد تا مردم گزارش های مستند خود را برای این سامانه ارسال کنند.

شهرداری تهران نسبت به تکریم ایثارگران دقت بیشتری داشته باشد در ادامه حسن رسولی، نائب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران، اظهار داشت: تذکری امروز من خطاب به حامد مظاهریان معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و توسعه منابع ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی دقتی معاون حناچی در تکریم ایثارگران/ ادامه تذکر شورای شهری ها به شهردار

بی دقتی معاون حناچی در تکریم ایثارگران/ ادامه تذکر شورای شهری ها به شهردار