مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 05:052021-07-04سياسي

هنوز وارد پیک پنجم کرونا نشده ایم / لزوم واکسیناسیون مؤثر گروهی تا 5 ماه آینده


استاد اپیدمیولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: هنوز وارد پیک پنجم کرونا نشده ایم و شرایط آرام در پیک چهارم بر هم خورده است.

- کورش هلاکویی نایینی در گفت وگو با نشده ایم، ادامه داد: چنانچه نتوانیم تا پنج ماه آینده ایمنی گروهی را با واکسیناسیون مؤثر کشوری تحقق بخشیم خسارات سنگینی را پرداخت خواهیم کرد.

مسئولان ضعف مدیریتی خود را با واریانت های جدید ویروس می پوشانند وی با بیان اینکه مسئولان همیشه ضعف مدیریتی خود را با واریانت های جدید ویروس می پوشانند، افزود: در این زمینه برخی از رسانه ها و نشریات نیز موج آفرینی می کنند که این امر غیر کارشناسی است.

هلاکویی نایینی با بیان اینکه برخی از مسئولان نیز مدام به وضعیت نامناسب در خوزستان تاکید دارند، گفت: در این زمینه باید توجه داشت که در خوزستان شاهد روند نزولی شیوع وی با بیان اینکه سال گذشته در خصوص وضعیت ساماندهی مرزها هشدار دادم، ادامه داد: این در حالی بود که به این پیش بینی ها بی توجهی صورت گرفته و به ناگاه شاهد موج جدیدی از بیماری بودیم.

استاد اپیدمیولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه رعایت مردم و واکسیناسیون باید همواره مورد توجه باشد، ابراز داشت: همه باید شرایط را برای واکسیناسیون بسیج شوند و حاکمیت نیز در این زمینه باید به صورت جدی ورود کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز وارد پیک پنجم کرونا نشده ایم / لزوم واکسیناسیون مؤثر گروهی تا 5 ماه آینده

هنوز وارد پیک پنجم کرونا نشده ایم / لزوم واکسیناسیون مؤثر گروهی تا 5 ماه آینده