مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 04:002021-07-04فرهنگي

«کودتای 53» را هیچ پخش کننده ای نپذیرفت


والتر مرچ یکی از تدوین گران معاصر سینمای جهان و برنده سه اسکار در ورک شاپ فیلمسازی که به همت مدرسه فیلم «ماجرا» برگزار شد، با اشاره به روند ساخت و موفقیت های فیلم «کودتای 53» گفت: - والتر مرچ یکی از تدوین گران معاصر سینمای جهان و برنده سه اسکار در ورک شاپ فیلمسازی که به همت مدرسه فیلم ماجرا برگزار شد، با اشاره به روند ساخت و موفقیت های فیلم کودتای 53 گفت: با وجود موفقیت های متعدد در فستیوال ها و نقدهای مثبت درباره این فیلم که در بین فیلم های برتر قرار گرفت اما هیچ پخش کننده ای حاضر به پخش این فیلم نشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، ورک شاپ چگونه در سینمای مستند داستان بگوییم؟ با حضور والتر مرچ تدوین گر و تقی امیرانی کارگردان مستند کودتای 53 به همت مدرسه فیلم ماجرا برگزار شد.

در این کارگاه که به صورت آنلاین و با ترجمه همزمان فارسی برگزار شد، تقی امیرانی از تجربه اش به عنوان مستندساز در ساخت مستند کودتای 53 و والتر مرچ از رابطه ی تدوین و داستان گویی در سینما با علاقه مندان به سینما صحبت کرد.

والتر مرچ تدوین گر و طراح صدای مطرح سینمای جهان، در این ورک شاپ با اشاره به نقش تدوین در فیلم، گفت: تدوین عالی، مخاطبان را به یک دنیای دیگر هدایت می کند؛ خیلی ها باور دارند که تدوین مرحله آخر فیلمنامه نویسی است، چون کار تدوین گر به فیلمنامه نویس نزدیک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کودتای 53» را هیچ پخش کننده ای نپذیرفت

«کودتای 53» را هیچ پخش کننده ای نپذیرفت