مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 03:302021-07-04حوادث

کشف 7 تن سنگ معدن غیر مجازدر اسفراین


فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از کشف 7 تن و 960 کیلوگرم سنگ معدن غیر مجاز به ارزش بیش از 630 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

- سرهنگ مجید یگانه پور در گفت وگو با خبرنگار فارس در اسفراین اظهار داشت: در پی اعلام خبری مبنی بر برداشت غیرمجاز سنگ از معدن گراتی بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار مأموران کلانتری 11 و یگان امداد قرار گرفت.

  وی با اشاره به اینکه متهم توسط مأموران مورد شناسایی قرارگرفته بود، افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از منزل مسکونی این فرد مقدار 7 تن و 960 کیلوگرم سنگ معدن از نوع سرب را کشف کردند.

  فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین گفت: متهم درنهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و سنگ مکشوفه نیز به اداره صمت شهرستان تحویل داده شد.

   سرهنگ یگانه پور با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این مقدار سنگ معدن را بیش از 630 میلیون ریال برآورد کرده اند، افزود: پلیس به هیچ عنوان اجازه استفاده غیرمجاز از معادن و تخریب و اتلاف منابع طبیعی را نمی دهد و از شهروندان عزیز انتظار می رود در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 7 تن سنگ معدن غیر مجازدر اسفراین

کشف 7 تن سنگ معدن غیر مجازدر اسفراین