مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 20:452021-07-03ورزشي

اردبیل صاحب خانه بسکتبال می شود/ میزبانی اردبیل در لیگ دسته 2 بسکتبال آقایان


رییس هیأت بسکتبال استان اردبیل گفت: سالن 17 شهریور اردبیل با حمایت های اداره کل ورزش و جوانان در حال تحویل به هیأت بسکتبال برای راه اندازی خانه بسکتبال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، به قل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، علیرضا فتحی نیا با بیان میزبانی مسابقات لیگ دسته 2 کشوری آقایان توسط اردبیل، اظهار کرد: در این مسابقات که با حضور 6 تیم از استان های ایلام، کردستان، لرستان، همدان و اردبیل برگزار می شود تیم جوانان و امید اردبیل در این دوره شرکت کرده و تجربه خوبی برای آینده خواهد بود.

وی پتانسیل اردبیل را در رشته بسکتبال مثال زدنی عنوان کرد و افزود: در حال حاضر هفت بازیکن استان اردبیل در لیگ دسته یک و سوپر لیگ بازی می کنند که 6 بازیکن اهل شهرستان خلخال در لیگ دسته یک و یک بازیکن دیگر از این شهرستان در سوپرلیگ کشور به میدان می رود.

رییس هیأت بسکتبال استان اردبیل با اشاره به استعدادهای ورزشی استان در رشته بسکتبال بیان کرد: به همین خاطر در حال پیگیری تشکیل تیم کاملاً بومی از جوانان و امیدهای استان اردبیل برای لیگ دسته یک کشوری در سال 1400 هستیم تا استان اردبیل برای اولین بار دارای این تیم ورزشی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردبیل صاحب خانه بسکتبال می شود/ میزبانی اردبیل در لیگ دسته 2 بسکتبال آقایان

اردبیل صاحب خانه بسکتبال می شود/ میزبانی اردبیل در لیگ دسته 2 بسکتبال آقایان